Χρόνια πολλά ...


 
Ο νέος χρόνος εύχομαι
πολλές χαρές να δώσει,
κι αν ήταν λίγες του παλιού
να μας τις συμπληρώσει...

Ο,τι στον κόσμο επιθυμείς
  και πλάθεις με το νου σου,
  vα σου τα φέρει η χρονιά
   στη πόρτα του σπιτιού σου.

    Θεέ μου και κάνε τις ευχές
  όλου του κόσμου πράξη
  και η ζωή του καθενός
   προς το καλό να αλλάξει.



Εύχομαι το 2014 να φέρει στη ζωή μας νέα ελπίδα,
νέες προσδοκίες και να αφήσει στο παρελθόν τις πίκρες.
Να βλέπουμε μπροστά κα να χαμογελάμε!
Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους!
                                                  

7 σχόλια :

  1. καλη χρονια σ ευχομαι με υγεια και πολλες δημιουργιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ...τα καλύτερα εύχομαι και για σένα!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφο ποίημα!!!
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
    Αντεύχομαι μια ευλογημένη χρονιά, με έμπνευση για δημιουργία και πάνω απ' όλα υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Μάγδα μου...τα καλύτερα εύχομαι και για σένα!

      Διαγραφή
  3. Τις καλύτερες ευχές μου στέλνω για μια καινούρια χρονιά με υγεία, χαρά και αισιοδοξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοί Χαίρετε.
    Είμαι μια διεθνής δανειστή που αναγνωρίζεται σε όλες τις ηπείρους.
    Έχω τη φιλοδοξία να βοηθήσει όλους τους ανθρώπους σε οικονομικές δυσκολίες.
    Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου με email για περισσότερες πληροφορίες.
    E-mail: leferfrancisjean@gmail.com
    Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...