Η πρώτη μου πλεχτή κουβερτούλα ...Μy first granny square Blanket!!!

Αχ, τι υπέροχες που είναι αυτές η πλεχτές κουβερτούλες - κουβερλί ...
σε ταξιδεύουν σε άλλες εποχές !!! 
Εγώ την εκανα την προσπάθεια μου και για πρώτη φορά πιστεύω τα πήγα αρκετά καλά. Έπλεξα μια μικρούλα για το κρεβατάκι της μικρής μου σε πάλ χρώματα..
Ίσως όμως πλέξω και μία για το σαλόνι μου!!








Το σχέδιο το επέλεξα απο τα 100δες βιντεάκια του you Tube.
Λοιπόν πίαστε βελονάκι και ξεκινήστε ...
γιατί το βελονάκι είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία!!!
Καλό Σαββατοκύριακο ...Σας φιλώ!

8 σχόλια :

  1. Είναι πραγματικά πολύ όμορφη....αν πιάσεις το βελονάκι δεν μπορείς να σταματήσεις ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι τελειο! μακαρι να ειχα τον χρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα δίνει το ομοιόμορφο χρώμα τελειώματος των μοτίφ, μετά την ένωση τους. Η τελική εικόνα... ένα σύννεφο... με λουλουδάκια!!!
    Καιρό είχαμε να σε ακούσουμε, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ... με κολακεύει πολύ να ακούω τόσο όμορφα λόγια ειδικά απο σένα, να σαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Τι ομορφιά ειναι αυτή; !!! Μπραβο σου! Πολυ ομορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σ΄ευχαριστώ Αννα μου...να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...