Διακόσμηση κορνίζας...με την τεχνική craquele!

Όπως κάθε blog που σέβεται τον εαυτό του έτσι και εγώ διακόσμησα τις μικρούλες κορνιζούλες και καθρέφτες που  έχει γνωστό πολυκατάστημα , καταλάβατε ε? Εκείνες που είναι άβαφες και μπορείς να πειραματιστείς  σε κάθε είδος καλλιτεχνίας και να τις στολήσεις με το προσωπικό σου γούστο! Ναι ...!!! 
Μου άρεσε αρκέτα η ιδέα μπορώ να πω μιάς και είχα κάτι στολίδια απο την βάφτηση της κόρης μου και έναν τοίχο άδειο στο δωμμάτιο της που ήθελε το κάτι-τις του...και τι πιο ωραίο απο φωτογραφίες και μάλιστα της βάφτησης !!! 
Τέλεια σκέφτηκα... να ξυπνάει η μικρή κάθε πρωί και να με ρωτάει  
-"μαμα τι είναι αυτοσχχχ...μαμά τι είναι αυτοσχχχ?"
 Πρός το παρών έχω κάνει λίγες , αλλά σίγουρα θα κάνω και άλλες και θα γεμήσω όλο τον τοίχο  .Θα βάλω φωτογραφίες απο όλους για να παίζουμε το παιχνιδάκι με την μικρή και έτσι να μην ξεχνάει κανέναν...μιας και είμαστε μακριά απο οικογένεια και φίλους!
Η τεχνική για το βάψιμο είναι το γνωστό και αγαπητό σε όλους craquele δεν θα αναφέρω λεπτομέριες καθώς υπάρχουν πάρα πολλά Blog και "τεχνίτισσες" στο craquele που δίνουν τέλειες οδηγίες για την τεχνική...Εγώ έκανα ότι μπορούσα και το αποτέλεσμα είναι αυτό ...










Έλπίζω να σας άρεσε!
Καλό μήνα θα πώ, καλό χειμώνα όμως όχι ακόμα .... αρνούμαι!!!
Σας φιλώ!






<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3907436/?claim=cnnt7whjps2">Follow my blog with Bloglovin</a>

6 σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...