Παιδικός σταθμός 2013 - Παιδιά άνεργης μητέρας ..παιδιά κατώτερου θεού!

Γράφω με αφορμή την έναρξη των παιδικών σταθμών ... και γιατί για πρώτη φορά (από την έναρξη της κρίσης ) νιώθω μια  τεράστια αδικία... Δεν ξέρω αν πάντα ήταν έτσι το σύστημα (ας μου πει όποιος ξέρει), αλλά ούτε που το φανταζόμουν πώς θα έφτανε το παιδί μου να πάει παιδικό σταθμό και κάποιος θα μου έλεγε:
 " Είστε άνεργη? Κάθεστε όλη μέρα στο σπίτι και απαιτείτε να πάει το παιδί σας στο σχολείο??? Ποια νομίζετε ότι είστε?"



Φυσικά δεν μου το είπε κανένας κατάμουτρα ... απλά εγώ έτσι το εκλαμβάνω, όταν τελικά με απέρριψαν με μοναδικό κριτήριο την ανεργία μου!
Αλλά ας τα πάρω από την αρχή...
Το θέμα με τον παιδικό το ψάχνω από πέρυσι, με αφορμή μιας δουλειάς που είχε προκύψει, έτσι μπήκα στο "τριπάκι" να ψάξω για ιδιωτικό παιδικό σταθμό!...Μόνο στην ιδέα ότι η μικρή μου θα πήγαινε στο σχολείο ήμουν ευτυχισμένη ακόμα και αν ο μισθός μου θα έφτανε μόνο για τον παιδικό (τεράστιο θέμα και αυτό)  δεν με πείραζε! Τελικά δεν με πήραν στην δουλειά γιατί, ενώ είχα όλα τα προσόντα, ήμουν παντρεμένη με ΈΝΑ ΠΑΙΔΙ ...βλέπετε, δεν έχω κλείσει τον κύκλο μου ως μητέρα ακόμα !!! Οπότε "τζίφος " και η δουλειά και ο παιδικός! 
"Τέλος πάντων" είπα "θα πάει από Σεπτέμβρη, κανονικά, στην χρονιά της, στο δημόσιο και χωρίς να μας φύγουν ένα κάρο λεφτά" 
'Οταν ήρθε λοιπόν ο καιρός έκανα αίτηση στον δήμο μας, με τους καλύτερους  οιωνούς από την Παιδίατρο μας, που μου έλεγε: ''Ναι ναι θα την πάρουν σίγουρα ...έχουμε 2 μεγάλους  παιδικούς , θα την πάρουν σίγουρα"
Στο εντωμεταξύ  βγήκε και η προκήρυξη από τα ΕΣΠΑ ...την διάβασα όλη προσεκτικά! Είδα ότι η μαμάδες που δουλεύουν παίρνουν πάρα πολλά μόρια σε σχέση με τις άνεργες!!! Έψαξα λοιπόν τα περσινά μόρια και είδα ότι στην περιοχή μας, εκτός το ότι ήταν λίγες οι θέσεις, ο τελευταίος μπήκε με 70και μόρια...  Είχα λίγα μόρια  και δεν έκανα καθόλου αίτηση ...ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ!!! 
Αν και όπως λέει ο λαός "'Όπου ακούς πολλά κεράσια...κράτα μικρό καλάθι"...Κάτι δεν πάει καλά και εκεί. Διάβασε εδώ -> http://www.makeleio.gr 
"Τέλος πάντων" είπα "θα την πάρουν στον δημοτικό παιδικό σταθμό" 
Όταν επιστρέψαμε Αθήνα (μετά την άδεια) αρχές Αυγούστου ...πήγε ο άντρας μου στον δήμο να ρωτήσει: 
" Δεν έχουν βγει ακόμα τα αποτελέσματα Κύριε, να κοιτάτε στο site του δήμου" του είπαν.
Κοιτούσα κάθε μέρα ..."τζίφος"! Έφτασε 30 ο μήνας ...και έτσι πήγα από κει να ρωτήσω!
"Ήρθα για τα αποτελέσματα"
"Δεν σας πήραν τηλ?"
"'Οχι"
"Ε! Τότε δεν σας πήραν"
"ΕΕ??? Άκουσα ότι θα τα πάρουν όλα τα παιδάκια???Πως είναι δυνατόν ...γιατί???"
"Είστε ΆΝΕΡΓΗ Κυρία μου...πήραν μόνο τα παιδιά των εργαζόμενων γυναικών"

Έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου...ήθελα να τσιρίξω!!!
" Τι σημαίνει αυτό ΚΥΡΙΕ??? ...Πώς το παιδί μίας άνεργης δεν θα πρέπει να διευρύνει την  κοινωνικότητα του και να αναπτύξει δεσμούς με άλλους ανθρώπους, να εμπλουτίσει το λεξιλόγιο του και όλες τις επικοινωνιακές δεξιότητες,  να αυξήσει το γνωστικό του και κινητικό του πεδίο, να μάθει από πρόγραμμα και κανόνες ??? 

Φυσικά δεν είπα τίποτα ( τι μου φταίει ο δημοτικός υπάλληλος?)  άλλοι ΚΥΡΙΟΙ πρέπει να τα ακούσουν!!! Έφυγα και προσπαθούσα να κρύψω τα δάκρυά από την μικρή!
Ένιωθα και νιώθω αδικημένη...ταπεινωμένη! Μια μητέρα που στην πιο παραγωγική της ηλικία της στερήσατε τις ευκαιρίες για Εργασία και είναι Άνεργη ( γιατί εσείς την καταντήσατε έτσι ΚΥΡΙΟΙ! )  και που τώρα  στερείτε από το παιδί της, ένα από τα ανώτερα αγαθά την δωρεάν ΠΑΙΔΕΙΑ!

"Μα έτσι είναι είναι Νομοθεσία Κυρία μου...δεν φταίμε εμείς" 
 Να την αλλάξετε ΚΥΡΙΟΙ ...όπως αλλάζετε νόμος που σας αφορούν μέσα σε μία νύχτα! 
Να μας δώσετε μια "σπίθα" Ελπίδας...όχι για μας (νομίζω είναι αργά) αλλά για τα ΠΑΙΔΙΑ μας!

Και όχι δεν μπορώ να πω άλλη μία φορά "Τέλος πάντων...μικρή είναι ακόμα θα πάει του χρόνου" γιατί αν και του χρόνου εξακολουθώ να είμαι άνεργη ...Πάλι δεν θα την πάρουν!

Φυσικά δεν βγήκε ποτέ και ο πίνακας που περιμέναμε με τα αποτελέσματα... για να δούμε και την αξιοκρατία του δήμου! Ήθελα να δω αν τελικά είναι τόσες πολλές οι εργαζόμενες μαμάδες (σε δήμο 25.000) ώστε να γεμίσουν 2 μεγάλη παιδικοί σταθμοί! Βλέπετε δεν είμαστε από δω, μένουμε τα τελευταία 2 χρόνια εδώ ... την ψήφο μας την ρίχνουμε αλλού!!

Γιατί ΚΥΡΙΟΙ την ΕΛΛΑΔΑ ...Ελλαδίτσα την καταντήσατε και Ελλαδίτσα θα παραμείνει!!!




12 σχόλια :

  1. Τυχαία διάβασα αυτή σου τη δημοσίευση. Κακώς δεν έκανες αίτηση στο ΕΣΠΑ. Εσύ να κάνεις αίτηση όπου βρεις κι ας απορρίπτεται. Στο σταθμό του Δήμου που μένεις θα ξαναπάς μετά τα Χριστούγεννα. Είναι γνωστό "κολπάκι" αυτό. Πολλά παιδιά που ξεκινούν το Σεπτέμβρη και σε ιδιωτικούς και δημόσιους σταθμούς σταματάνε το χειμώνα είτε γιατί αρρωστήσανε αρκετές φορές και οι γονείς ανησύχησαν είτε γιατί είπαν οι παιδίατροί τους να σταματήσουν. Δοκίμασε να ξαναπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχεις δίκιο ...κακώς δεν τα έκανα...απο δώ και πέρα πάντα θα τα κάνω και ας απορριπτεται, πρέπει να μου γίνει μάθημα! 'Οσο για το δεύτερο, δεν το ήξερα και σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, θα το προσπαθήσω σίγουρα! Να σαι καλά!

      Διαγραφή
    2. Ξαναμπήκα, γιατί ήθελα να σου πω και κάτι ακόμη. Πολλοί δήμοι έχουν κόλλημα με τις άνεργες μητέρες. Διαφωνώ εντελώς με αυτό, γιατί άνεργος δε σημαίνει ότι από επιλογή κάθεται. Τέλοσπάντων. Δε θα λες στο δήμο ότι είσαι άνεργη. Θα λες βρήκα δουλειά και περιμένω να τακτοποιήσω το θέμα του παιδιού για να ξεκινήσω. Ξέρω τα ψέματα δεν είναι καλά, αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Ξέρω δύο περιπτώσεις μαμάδων που στην αίτησή τους δηλώσανε αυτό και τις πήρανε. Ελπίζω να είσαι τυχερή και αυτά να πιάνουν και στο δικό σας δήμο. Επίσης αν βγει ΕΣΠΑ και του χρόνου θα δηλώσεις το σταθμό του δήμου σου, γιατί έχεις περισσότερες πιθανότητες να σου πάρουν το παιδί ξανά εάν έχει πάει ήδη μια φορά. Τι να κάνω πονεμένη κι εγώ, τα έχω ψάξει αυτά γιατί τα λεφτά που βγάζω με το ζόρι θα φτάνανε για ιδιωτικό σταθμό 2 παιδιών. Καλή επιτυχία! Μην απογοητευτείς αν δεν πιάσει τίποτα από αυτά που σου είπα, ξανακάνε αίτηση του χρόνου. Και πάντα ήρεμα με το Δήμο, δε θέλουν και πολλά στο κεφάλι τους. Καλή επιτυχία! Ειλικρινά εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να το πάρουν το παιδάκι σου.

      Διαγραφή
    3. Σ΄ευχαριστώ πάαααρα πολύ για όλα τα παραπάνω...τελίκα το να περπατάς με το σταυρό στο χέρι δεν είναι πάντα καλό! Αλλα τι να κάνω που είμαι νέα μαμά και δεν ξέρω πως λειτουργούν τα πράγματα! Δεν πειράζει θα είμαι πολύ καλύτερα προετοιμασμένη για το δεύτερο...σ΄ευχαριστώ και πάλι. Να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου!

      Διαγραφή
  2. αυτο που πολλες νομιζετε οτι ειναι καλυτερο για ενα 3χρονο να ειναι σε σταθμο απο το να ειναι με τη μαμα του,δεν το καταλαβαινω.μηπως νομιζετε οτι κανουν κανενα φοβερο εκπαιδευτικο εργο;;;απλη φυλαξη κανουν και σαυτη την ηλικια τα παιδια μαθαινουν περισσοτερα με προσωπικη επαφη παρα σε ενα τμημα 30 μωρων που ολο και καποιο γκρινιαζει,κλαιει,εκανε κακα,θελει πιπι,νανι και πολλα αλλα.αν ειναι σε κατι τυχερες οι ανεργες,ειναι οτι χορταινουν τα παιδια τους και τα παιδακια τους χορταινουν μανουλα,συναισθηματα,δεσιμο,αγαπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε γενικές γραμμές δεν θα διαφωνήσω μαζί σου...γιατί δεν ξέρω απόλυτα ποιο τελικά είναι το σωστό για ένα 3χρονο. Νομίζω όμως οτι οι γονείς κάθε παιδιού ξέρουν πότε το παιδί τους είναι έτοιμο να πάει στον παιδικό...γι αυτο δεν κρίνω κανέναν αυστηρά και απόλυτα ,ούτε τους μέν ούτε τους δε! Το δικό μου το παίδι π.χ είναι πάρα πολύ κοινωνικό, επιζητάει την παρέα των συνομηλικών της σ υ ν έ χ ε ι α ! Οπότε πιστεύω να μην της έκανε και τόσο κακό ο παιδικός... Γενικότερα όμως όλος ο θυμός στο παραπάνω κείμενο βγαίνει για το σύστημα το οποιο είναι πέρα για πέρα άδικο, γιατί αν εγώ π.χ. πιάσω τώρα δουλειά το παιδί και θα με αποχωρεστεί αλλά και εγώ θα δίνω τον μισό μου μισθό σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό!(Εδώ θέλω να σημειώσω ότι μένω Αθήνα και οι ιδιωτικοί είναι παρα πολύ ακριβοί!)



      Διαγραφή
    2. Επειδή κι εγω πήγα παιδικό από πολύ μικρή και επειδή πέρασα πολύ ωραία δε μου φάνηκε τόσο φοβερό όταν έπρεπε να στείλω και τα δικά μου. Και τους αρέσει που πάνε. Το πρωί έχουν τη δική τους ζωή με τις φίλες τους και τους φίλους τους και το απόγευμα κάνουμε πράγματα μαζί. Και έχουν φτιάξει παρεούλες και είναι πολύ χαριτωμένα. Στα 3 είναι εύκολα στον παιδικό γιατί αυτοεξυπηρετούνται. Πάνε μόνα τους τουαλέτα, πλένουνε μόνα τους τα χεράκια τους. Είναι αλλιώς. Στα πολύ μωρά, ναι, είναι λίγο σαν parking. Τα αφήνεις κυρίως για φύλαξη. Μέχρι οι δασκάλες να αλλάξουν πάνα και να τα ταϊσουν όλα περνάει η μέρα. Στα 3 όμως είναι μια καλή ηλικία για σταθμό. Εγω όσο μπορώ προσπαθώ να προσαρμόζομαι στην κοινωνική ζωή της κόρης μου παρά στη δική μου. Δηλαδή, αν θέλει να πάμε βόλτα με τη φίλη της από το σχολείο, θα πάρω τηλέφωνο τη μαμά της φίλης της για να βγούμε και όχι τη δική μου φίλη που έχει κι αυτή παιδί. Και το χαίρεται, γιατί έχει γίνει ένα ανθρωπάκι που έχει τη δική του ζωή και τα δικά του ενδιαφέροντα.

      Τώρα όταν είσαι άνεργη και έχεις όλη μέρα τα παιδιά, ούτε για δουλειά μπορείς να ψάξεις σοβαρά, ούτε να πας σε συνεντεύξεις. Δε μου φαίνεται κακό μια μαμά που ψάχνει να βρει τι θα κάνει επαγγελματικά να θέλει λίγο χρόνο για τον εαυτό της.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ μαζί σου. Εμένα ο άντρας μου δουλεύει 5-6 μέρες την εβδομάδα μονο πρωί...οπότε όλες οι δουλειές και ειδικά οι εξωτερικές εχουν πέσει πάνω μου, και επειδη δεν έχω ούτε 5 λεπτα να αφήσω την μικρη κάπου την τραβολογάω μαζί μου,Τράπεζα θα είνια, Ο.Α.Ε.Δ, Δ.Ε.Η., Κ.Ε.Π., λαίκή παντού!Δεν θα έλεγα ότι περνάω λοιπόν και πολύ ποιοτικό χρόνο τα πρωϊνα με την μικρή! Και φυσικά δεν μπορείς ούτε για δουλειά να ψάξεις σοβαρά, αυτό είναι αλήθεια!

      Διαγραφή
  3. Αχ,σου έγραψα πολλά και χάθηκαν. Βάζω το πιο σημαντικό. Στην Αγία Παρασκευή έχουν μαζευτεί μαμάδες και έχουν φτιάξει μόνες τους κάτι σαν παιδικό σταθμό. Και το ίδιο έχω ακούσει για Γλυφάδα, όπου μπορείς και αφήνεις το παιδί στο χώρο που δημιούργησαν με υποχρέωσή σου να κρατάς κι εσύ τα παιδάκια άλλες φορές. Στην Αγία Παρασκευή τις βρήκα και είναι εδώ: http://playgroup-greece.blogspot.gr/. Για Γλυφάδα δεν έχω στοιχεία. Πόσο ωραίες είναι τέτοιες πρωτοβουλίες? Γιατί δεν μπορούμε οι μαμάδες γειτόνισσες να βοηθάμε πότε η μία και πότε η άλλη. Και να το προτείνεις τυχαία σε κάποια θα της ακουστεί τρελό. Ακόμη κι να έχεις μεγαλύτερη άνεση με κάποια μαμά θα καταλήξεις να την εξυπηρετείς μόνο εσύ. Το έκανα και δεν το ξανακάνω. Πόσες φορές κράτησα άλλα παιδιά μαζί με τα δικά μου, για να κάνουν οι μαμάδες τις δουλειές τους με ησυχία? Αρκετές. Και πόσες φορες μου το αντιπρότειναν οι άλλες μαμάδες? Καμμία. Στο τέλος καταντάς ο βλάκας της υπόθεσης και δεν ξαναπροσφέρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπέλα μου σ΄ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες που μου έδωσες, είσαι αστέρι! Όσο για το playgroup, το βρήκα απίθανο!!! Με μομαδικό ελάττωμα( για μένα) την απόσταση... Ίσως όμως να παραβλέψω την απόσταση γιατί όσα είδα και διάβασα στο site μου άρεσαν πάρα πολύ! Σ΄ευχαριστώ και πάλι να σαι καλά!

      Διαγραφή
    2. Φίλη, ανοίγει καινούριο playgroup στο κέντρο. http://www.tothalero.gr/epikoinonia/
      Μπες δραστηριότητες για παιδιά -> Ομάδες παιχνιδιού.
      Και αν έχω καταλάβει καλά, οποιοσδήποτε μπορεί να ξεκινήσει καινούρια ομάδα.

      Διαγραφή
    3. Συγνώμη αν σε έχω ζαλίσει. Δες εδώ (http://babyfeat.gr/playgroup-babyfeat-center/). Playgroup και στα Πετράλωνα. Μακάρι να πάτε σταθμό τελικά και να μη σου χρειάζονται άλλες δραστηριότητες για τη μικρή.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...