Πως θα μεταμορφώσετε ένα ανδρικό μπλουζάκι σε ένα απόλυτα κοριτσίστικο t-shirt!

Γεια σας .... το σκέφτηκα, το έκανα, μου άρεσε και είπα να σας το δείξω!! Όλοι έχουμε στα σπίτια μας άπειρα T-shirt που δεν τα φοράμε αλλά λυπόμαστε και να τα πετάξουμε και έτσι μένουν για χρόνια στις ντουλάπες μας!

Πήρα λοιπόν ένα παλιό μπλουζάκι του άνδρα μου ( από τα άπειρα που έχει και που δεν φοράει  αλλά  και δεν θέλει να τα πετάξουμε!!! ) και του άλλαξα τα ΄΄φώτα΄΄...



Λοιπόν, δίπλωσα το μπλουζάκι στην μέση



έκοψα την τσεπούλα που είχε




και σχεδίασα στο λαιμό της μπλούζας με μια κιμωλία ένα V  και την έκοψα 



έκοψα επίσης και τις ραφές από κάτω και από τα μανίκια


δεν πέταξα τίποτα καθώς χρησιμοποίησα  τις λωρίδες στην πλάτη της μπλούζας 




στο κάτω μέρος και στα μανίκια χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου βελονάκι, 
έκοψα λωριδίτσες και τις "έπλεξα"




και τέλος σχημάτισα λουλουδάκια με κουμπάκια και τα έραψα στο πάνω μέρος 



το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ και την φόρεσα ήδη σε μια ποδηλατάδα που κάναμε
το σαββατοκύριακο!!!






Ελπίζω να σας άρεσε !!!
Σας φιλώ
και καλό μήνα να έχουμε!


5 σχόλια :

  1. Υπέροχο tutorial και καταπληκτική ιδέα και εφαρμογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ιδέα και πολύ χρήσιμη!
    Καλοφόρετη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου, τέλειο το μοντελάκι!!! Έγινε αγνώριστη αλλά και πάρα πολύ όμορφη!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώωωωωω.....και μένα μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Του έδωσες και κατάλαβε! Πάρα πολύ ωραίο! Με γειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...