Χριστουγεννιάτικες μπάλες ...απο σπάγγο!



Γεια σας ... ο τρόπος για την δημιουργία της σπαγκόμπαλας είναι πάρα πολύ γνωστός στα Blog's!    Το μόνο που χρειάζεται είναι σπάγγος, ατλακολ  και μπαλονάκια! Βουτάμε τον σπάγγο στην κόλλα και τυλίγουμε το μπαλονάκι μας!
αφήνουμε να στεγνώσει , σκάμε το μπαλονάκι, το αφαιρούμε
και έτοιμες!



Εγώ έκανα μια παραλλαγή και τύλιξα, με τον ίδιο τρόπο, 
και κόκκινη κορδέλα. Πασπάλισα και  με χρυσόσκονη!

Έβαλα μερικές στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο 



και τις υπόλοιπες τις έβαλα σε μία γυάλα μαζί με χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
και έτσι γέμισα μια γωνιά στην κουζίνα μου!




Απλές στην κατασκευή, οικονομικές και πολύυυυυυυ
εντυπωσιακές!


Tip: φροντίστε τα μπαλόνια σας να είναι ολοστρόγγυλα...τα δικά μου ήταν οβάλ με αποτέλεσμα οι 
σπαγγόμπαλες να μου βγουν λίγο ¨στραβοχυμένες¨! χιχχι!


Επειδή τελείωσα με τον στολισμό και δεν θα έχω για φέτος άλλη 
Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση! 
Σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα , υγεία και ευτυχία σε όλους σας




Σας φιλώ!  



12 σχόλια :

  1. Όμορφες οι μπάλες σου και του χρόνου.
    Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά εντυπωσιακές!Και στο δέντρο στολισμένες και στη γυάλα με τα φωτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικές!Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίες γίνανε Εύα! Και φοβερή τσαχπινιά η κορδέλα! Τις κάνει πιο εντυπωσιακές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλα Χριστούγεννα και σ'εσένα.Ωραίες οι μπάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...