Ζυμάρια , Χριστουγεννιάτικες μυρωδιές και χρυσόσκονη...παντού!!!

Γεια σας ...πλησιάζουμε στα Χριστούγεννα και εγώ ολοκλήρωσα σχεδόν τον στολισμό !
Αρχικά να σας πω ότι έκανα και εγώ την ζύμη της Λαμπρούκας και εντυπωσιάστηκα, 
(http://lamproukam.blogspot.gr/2012/11/blog-post_25.html)

έκανα λοιπόν μερικά λευκά για το χριστουγεννιάτικο δέντρο 
και τα πασπάλισα με χρυσόσκονη 












γίνανε πραγματικά πολύ εντυπωσιακά!
Μετά ήθελα να χρωματίσω την ζύμη 
και έτσι έβαλα μερικές κόκκινες σταγόνες χρώμα ζαχαροπλαστικής, σε ένα κομμάτι
ζύμης ...αλλά αντί για κόκκινο μου βγήκε ροζ το ζυμαράκι!
Λυπόμουν να το πετάξω και έτσι μου ήρθε η ιδέα να στολίσω 
ένα χριστουγεννιάτικο δεντράκι για το δωμάτιο της μικρής ...
κάπως διαφορετικό...
κοριτσίστικο βρε παιδί μου! 

 Έτσι γεννήθηκε το ρόζ δεντράκι...


με  ένα κλαδάκι και τα ροζ αστεράκια με πολύχρωμες χρυσόσκονες.
Για βάση πήρα ένα πλαστικό βαζάκι και το έντυσα με χαρτοπετσέτα
(decoupage)

Έβαλα και ένα αρωματικό πορτοκάλι και έκανα με τα γαρίφαλα ένα 
προσωπάκι και μαλλάκια και 2 κανέλες για χεράκια!
  
  
έκανα και μία χιοναθρωπίνα... ροζ και αυτήν!!!


και τέλος 
ζωγράφισα τον mickey και την minnie
για να μας λένε χρόνια πολλά κάθε μέρα!





Χρυσόσκονες παντού λοιπόν !!!

Σας φιλώ ...με πολύ ανεβασμένη διάθεση!!!



16 σχόλια :

  1. Καλες γιορτες να εχουμε!!!
    Οτι εφτιαξες ειναι πολυ ιδιαιτερο.
    Μου αρεσε πολυ και το πορτοκαλι-φατσουλα!!!
    Χαχαχαχα..
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστώ Σοφία μου! Καλές γιορτές να έχουμε
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Αααααα πανέμορφα!!!Πολύ χαίρομαι που σου πέτυχαν.Τα έψησες ή στέγνωσαν από μόνα τους?
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή σ΄ ευχαριστούμε για την υπέροχη ζύμη σου... δεν τα έψησα, ακολούθησα την συμβουλή σου και τα άφησα να στεγνώσουν από μόνα τους!
      Καλές γιορτές να έχουμε.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Και εγώ έκανα στολίδια με την ίδια ζύμη είναι φανταστική!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι καταπληκτική... καλές γιορτές να έχουμε Ελένη.

      Διαγραφή
  4. Ευάκι τι όμορφα πράγματα! Και ξεχωριστή διακόσμηση στο δωμάτιο της μικρής! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Βεφούλα μου...καλές γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Το ένα καλύτερο απο το άλλο!!!Και του χρόνου!!!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστώ Κική μου ...καλές γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι που έχεις καλή διάθεση...τα στολιδάκια σου είναι πανέμορφα!...Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου Καλές Γιορτές να έχουμε!φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία τα στολίδια σου! Θα το δοκιμάσω σίγουρα.
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίος ο στολισμός σου και τα "ζυμερένια" πέτυχαν πολύ!!!! Γεια στα χέρια σου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...