Πως θα κάνετε έναν τσιμεντόλιθο ...γλάστρα!

Γεια σας ...καιρό έχουμε να τα πούμε, ελπίζω να είστε όλες καλά!
Σήμερα έκανα μια γλαστρούλα με έναν   τσιμεντόλιθο και είπα να σας τον δείξω!



Το είχα δει πριν καιρό ...νομίζω στους Κηπουρούς του Mega και είχα ενθουσιαστεί. Το είχα λοιπόν στο μυαλό μου και έψαχνα μήπως βρω κανέναν...δυστυχώς  χωρίς  αποτέλεσμα! Με βοήθησε όμως ο καλός Θεούλης ... Έτσι όταν μετακομίσαμε στο καινούριο σπίτι ..."τσουπ" μου εμφάνισε έναν ωραιότατο τσιμεντόλιθο στο μπαλκόνι μου...!!!

Δείτε τι τον έκανα...



Τον έβαψα λευκό..με πλαστικό χρώμα για τοίχους.


έκανα και μερικά στολίδια από πηλό



Τα έβαψα και αυτά.....




Τα κόλλησα με σιλικόνη στον τσιμεντόλιθο, έκανα και μερικά σχεδιάκια με τα χεράκια μου... γέμισα της τρυπούλες με χώμα ...έβαλα  και τα λουλουδάκια μου καααιιι έτοιμο το παρτεράκι για να στολίσει εξωτερικά το παράθυρο της μικρής μου!!!



Άν έχετε κήπο ακόμα καλύτερα μπορείτε να βάλετε 4 μαζί και να κάνετε ένα τετράγωνο παρτέρι ή και να τα βάλετε στην σειρά και να τα στολίσετε με το γούστο σας!

Νομίζω πως είναι τέλεια ιδέα ... Εσείς  τι λέτε?


Υ.Γ. Επειδή ο τσιμεντόλιθος έχει αρκετά μεγάλες τρύπες στην κάτω πλευρά έβαλα ένα κομμάτι τούλι έτσι  ώστε όταν ποτίζω να μην φεύγει το χώμα !

24 σχόλια :

  1. Όμορφο, έξυπνο, πρωτότυπο, χαριτωμένο!! Με άλλα λόγια, απίθανη η ιδέα αλλά και η εκτέλεσή της! Μπράβο σου :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσο όμορφο και ζουζουνιάρικο!!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία η μεταμόρφωση του τσιμεντόλιθου σε ζαρντινιέρα!
    Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΛΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ ΜΕ ΤΣΙΜΕΝΤΟΛΙΘΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη ιδέα και το αποτέλεσμα καταπληκτικό!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τέλεια ιδέα και εσύ το έκανες καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχος ο τσιμεντόλιθος... έχω κάνει κι' εγώ τέτοια ζαρντινιέρα στην Αλόννησο αλλά χωρίς το decor (δεν είχα πηλούς και υλικά), μόνο τον έβαψα σκούρο πορτοκαλί.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγινε πανεμορφο!Μπραβο για την ιδεα σου αλλα και για το γουστο σου.Επισης πολυ σωστο αυτο για το τουλι,πρωτη φορα το ακουω και μου εχει κανει εντυπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστώ κορίτσια χαίρομαι που σας αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελεια η ιδεα σου..σ ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς ήρθες!
    Μας έλειψες στην μπλογκογειτονιά!
    Υπέροχη η γλάστρα σου ! Μόλις δω τσιμεντόλιθο θα φτιάξω και εγώ γλαστρούλα!!
    Καλό καλοκαίρι να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ενα άχαρο τσιμεντόλιθο, μεταμορφώθηκε από τα χεράκια σου σε ένα πανέμορφο και χαριτωωμένο παρτεράκι!!Μπράβο!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα
    Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα σου να κάνεις τον τσιμεντόλιθο γλαστρούλα και περισσότερο η διακόσμησή του.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευάκιιιι!!! Που είσαι;;; Τέλειο το μίνι παρτεράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ χαρούμενη ζαρντινιέρα,
    πολύ πρωτότυπη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και σαν ιδέα είναι φανταστική, αλλά και σαν δημιουργία είναι απίθανη. Πολλά μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτικός!Μπράβο σου!Ενθουσιαστήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΕΓΙΝΕ!!!ΤΕΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ !!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλώς σε βρήκα!!!Πολύ έξυπνη η ιδέα σου,με όμορφο αποτέλεσμα-)))Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πανέξυπνη ιδέα με πανέμορφο αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. poli wraio blog!!!!!kalws irtha stin parea sou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...