πως θα φτιάξετε ένα πλεχτό μπολ ...με νισεστέ!!!

Το διάβασα πριν πολύ καιρό  σε ένα περιοδικό και ήθελα οπωσδήποτε να το δοκιμάσω!


Για το μείγμα νισεστέ θα χρειαστείτε:
1  ποτηράκι του καφέ νερό βραστό
1 ποτηράκι του καφέ νερό κρύο
1  ποτηράκι του καφέ άμυλο (νισεστέ)

Προετοιμασία
Ανακατεύουμε  το νισεστέ με το κρύο νερό και στην συνέχεια το ρίχνουμε στο βραστό... ανακατεύουμε συνέχεια.Το μείγμα πήζει  και στην υφή και στο χρώμα εμένα μου έμοιαζε σαν.... βαζελίνη!!! Το αφήνετε λίγο να κρυώσει
Προσοχή: Μην το αφήσετε να κρυώσει πολύ ... γιατί μετά θα είναι δύσκολο να το χρησιμοποιήσετε!


πήρα ένα πλεκτό κομμάτι ...το οποίο ήταν κακό-πλεγμένο και το είχα για πέταμα


πήρα ένα μπολ στις αναλογίες που το ήθελα...μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μπολ θέλετε στρόγγυλό, τετράγωνο... γυάλινο, πλαστικό, ξύλινο

το σκέπασα με διαφάνεια


τοποθέτησα πάνω το πλεκτό και με ένα πινελάκι επικάλυψα όλη την επιφάνεια .


Το άφησα για 2 μέρες σε θερμοκρασία δωματίου να στεγνώσει καλά .  Μπορείτε και  να επιταχύνετε την διαδικασία στον φούρνο σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία.

Το μπολάκι μου είναι έτοιμο και μοιάζει κάπως έτσι



Ενθουσιάστικα! Δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα ...θα το ξανά κάνω σίγουρα!
Την επόμενη φορά θα είναι μια... πλεχτή ψωμιέρα για τα γιορτινά τραπεζώματα!

Δοκιμάστε το και εσείς!!

40 σχόλια :

  1. Φανταστικό. Προφανώςτο νισεστέ λειτουργεί όπως η κόλλα που χρησιμοποιούμε στο σιδέρωμα ,μόνο που είναι πιο ισχυρό. Θα το κάνω κι εγώ όπωσδήποτε και θα σου πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Κατερίνα ...θα περιμένω να το δώ!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλό!!! Πότε το έκανες και εγώ δεν έιδα τίποτα; Ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το έχω καιρό...πριν την μετακόμιση φαντάσου, απλά τώρα έκανα την ανάρτηση!

      Διαγραφή
  3. Πρώτη φορά το ακούω αυτό σίγουρα θα το δοκιμάσω και θα φτιάξω ένα καπελάκι!!!Ελπίζω να πετύχει και να βγει καλό!!!Μια ερώτηση μόνο πλένεται μετά αυτό η θα χαλάσει με το νερό;;;Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχω δοκιμάσει να σου πω την αλήθεια... αλλά πιστεύω αν πλυθεί θα χαλάσει !!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλή η ιδέα σου!Πρέπει να βρω τα πλεχτα της μαμάς μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρησιμο μπραβο καλως ηρθες στο σπιτακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. προσφορες για ολη την ελλαδα αν θες πες το και σε αλλους και βαλτο αν θες στον τοιχο σου
    http://love-love2love.blogspot.com/2012/02/3-agrigategr.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα!!!Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα !!! μου αρέσει πολύ το blog σου , είναι πολύ ενημερωτικό. Σε προσκαλώ στο blog μου,είναι αφιερωμένο
    στις τέχνες.Σας περιμένω!!! Γεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια ζωή εκτός παιχνιδιού εγώ, δεν είδα πάλι την ανάρτησή σου!!!!
    Τέλος πάντων, έστω και καθυστερημένα, με εντυπωσίασε το αποτέλεσμα και θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε. Μπράβο σου και ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Φιλιά πολλά, καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πωπω τελεια!θα το δοκιμασω σιγουρα, με ενθουσιαζουν οι διπλες χρησεις των αντικειμενων..οποτε θα βρω σημερα ενα παλιο σεμεδακι και θα αγορασω νισεστε..ευχαριστωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα και θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε. Έχω κι εγώ πολλά μικρά κομμάτια που δεν χρησιμοποιώ και με αυτό τον τρόπο θα βρουν τη θέση τους στη διακόσμηση του σπιτιού μας. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. είναι υπέροχο το λάτρεψα και θα το κάνω κι εγώ...μα με νισεστέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και όμως με νισεστέ...είναι υπέροχο!!!

      Διαγραφή
  13. Με εντυπωσίασες! Θα το κάνω έστω και από περιέργεια...Ευχαριστώ που πέρασες από το σπιτάκι μου και να ξανάρθεις όποτε θελεις καφεδάκι, κερνάμε! Α! Να μου φιλήσεις τη Τζενούλα....βλέπεις συνονόματη άρα και ιδιαίτερη αγάπη! άσε που φαίνεται ζουζουνίτσα και μ΄ αρέσει! Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστώ πολύ Jenny μου...θα σου έρχομαι γιατί μου άρεσε το μπλοκάκι σου πολύ... φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με αυτόν τον τρόπο και με ένα μπαλόνι αντι για μπολ μπορείς να κάνεις και φωτιστικό! Πολύ όμορφο και πρωτότυπο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. vivika μου δεν το είχα σκεφτεί ...νομίζω είναι καταπληκτική ιδέα, θα το δοκιμάσω σίγουρα!

      Διαγραφή
  16. Αν κατάλαβα καλά λειτουργεί σαν την ατλακόλλα!! Πολύ ωραία ιδέα όμως!! Μπράβο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑς Η ΙΔΕΑ ΣΑς ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΗΘΕΛΑ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟ ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΗΖΕΙ Η ΚΟΛΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙ ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΦΛΥΤΖΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γεια σου...η αναλογία είναι 1:3...δηλαδή 1 μέρος νισεστέ και 2 μέρη νερό... διάλεξε ότι ποτηράκι θέλεις αρκεί να είναι το ίδιο και για το νισεστέ και για το νερό! Όταν κάνεις όλη την παραπάνω διαδικασία και φέρεις το μείγμα σου σε βρασμό τότε θα πήξει, αλλά μην φανταστείς πολύ ...θα γίνει σαν κρέμα. για οτιδήποτε ξαναστείλε μήνυμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή Ανάσταση!!!
    Πολλές ευχές για ένα αξέχαστο Πάσχα (και όσο το δυνατόν περισσότερο χαμογελαστό!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα!!!Καταπληκτική, πρωτότυπη και σχετικά εύκολη τεχνική με υπέροχο αποτέλεσμα! Θα το δοκιμάσω σίγουρα γιατί έχω ορισμένα παλιά πλεκτά που θα είναι τέλεια για αυτό τον σκοπό! Μου άρεσε και της Vivikas η ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολύ καλή ιδέα! μακαρι να ειχα κ εγω ενα πλεκτουδακι Θα το δοκιμαζα τωρα κιολλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά!
    Τι κάνεις; Είσαι καλά;;
    Χάθηκες! Μας λείπουν οι αναρτήσεις σου...
    Να είσαι καλά, εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου και χρόνια πολλά...και μένα μου λείπετε πολύ, αλλά η δουλειά , το σπίτι, οι βόλτες και το ζουζουνάκι μου δεν μου αφήνουν καθόλου ελεύθερο χρόνο! Θα επιστρέψω δριμύτερη το υπόσχομαι...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Καλώς σε βρίσκω στο blog σου!
    Παρουσιάζεις όλα όσα φτιάχνεις με πολύ κατανοητό τρόπο. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. θα σου κλεψω την ιδεα!!!να τη βαλω στο μπλογκ μου!!θα γραψω και την πηγη!!πολυ καλο!για να δουμε!να σαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...