Πως Θα Φτιάξετε pon - pon!!!

Γεια σας! Σήμερα θα σας δείξω πως να κάνετε πολύ εύκολα και σε όποιο μέγεθος θέλετε pon - pon!
Εγώ έκανα μερικά για να τα βάλω σε ένα σκουφάκι, το οποίο θα σας το δείξω μόλις ολοκληρωθεί.



Λοιπόν σχηματίστε έναν κύκλο πάνω σε ένα σκληρό χαρτόνι και μέσα σ΄αυτόν έναν δεύτερο..






Κόψτε τους κύκλους όπως στην παρακάτω εικόνα
Κάντε την όλη διαδικασία 2 φορές.




Τοποθετήστε τα δύο χαρτονάκια το ένα πάνω στο άλλο και ασχίστε να περνάτε το νήμα σας (με την βοήθεια μιας σακοράφας)γύρω-γύρω από το χαρτονάκι όπως στην φωτογραφία παρακάτω.


Καλύψτε όλο το χαρτονάκι... 


Και συνεχίστε μέχρι να φτάσετε στο παρακάτω σημείο...


Όσο περισσότερο νήμα βάλετε τόσο περισσότερο φουντωτό και ωραίο θα γίνει το pon-pon!

Περάστε την άκρη του ψαλιδιού ανάμεσα από τα δύο χαρτονάκια και αρχίστε να κόβετε το νήμα 



Συγκρατήστε με τα δύο σας δάχτυλα 



Και περάστε ένα κομμάτι νήματος ανάμεσα από τα χαρτονάκια για να το δέσετε!


Δέστε το πάρα πολύ σφιχτά...στην συνέχεια τραβήξτε τα χαρτονάκια απο δεξιά και αριστερά (βγαίνουν πάρα πολύ εύκολα)



Το αποτέλεσμα είναι αυτό...


Μην τρομάζετε ...δεν τελειώσαμε ακόμα
πάρτε ένα ψαλιδάκι και "κουρέψτε" το για να πάρει σχήμα




Και ιδού το τελικό αποτέλεσμα...


Το μέγεθος εξαρτάτε φυσικά από τα χαρτονάκια αλλά και από το "κούρεμα''

Περιμένω μηνύματα για οποιαδήποτε απορία !

Σας φιλώ


   



17 σχόλια :

  1. Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες!!Εύκολο και εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μου θύμησες τώρα. Τα σκουφάκια που έφτιαχνα στα παιδιά μου, όταν ήταν μικρά και στην κορυφή τους, έβαζα ένα πον- πον. Κατατοπιστικές οι οδηγίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!! ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι φουντίτσες ! Μπορούμε να διακοσμήσουμε πολλά πράγματα !!
    Πέρνα και από το σπιτάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φοβερή ιδέα, θα το προσπαθήσω γιατί φτιάχνω σκουφάκια!!!ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ιδέα!!!Θα δοκιμάσω και εγώ να φτιάξω στα σκουφάκια της κόρης μου!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΔΕΙΞΕΣ!!!!ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΝΗΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΣΕΙΣ!!!!!ΕΚΕΙ ΚΟΛΛΟΥΣΑ!!!!!!ΤΩΡΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΑ!!!ΧΑΧΑΧΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΩΩΩΩ!!! Ευχαριστώ που το έδειξες Εύα!! Εύκολο φαίνεται!! Θα το προσπαθήσω και εγώ!!!Πέρνα από το σπιτάκι μου... Εκπληξούλα!!! Φιλάκια και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ!Ήξερα έναν τρόπο για πον-πον όμως αυτός μου φαίνεται πιο πρακτικός!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα πραγματάκια είναι αυτά που κάνεις!Τα τριανταφυλλάκια σου είναι πολύ γλυκούτσικα!Τα πομ-πομ τα έφτιαχνα με αυτόν τον τρόπο ,όταν ήμουν στο Δημοτικό!Τι μου θύμησες;Σ' ευχαριστώ!Καλως σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τα πούμε;

    Η ερώτηση είναι ρητορική, έτσι κι αλλιώς είμαστε αποφασισμένοι να τα πούμε!

    http://www.youtube.com/watch?v=rJcJbVBwREc

    Καλά Χριστούγεννα!

    Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΕΣ ,ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη, αισιοδοξία!! Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ωραιο και ευκολο!ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσο σαφείς οδηγίες!!!
    Μου φάνηκαν ιδιαίτερα χρήσιμες, γιατί ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το πλέξιμο.
    Καλό και δημιουργικό Χριστουγεννιάτικο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ που σε βοήθησα...καλές δημιουργίες !

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...