Βραβείο

Γεία σας...πήρα άλλο ένα βραβείο!! Αυτή την φορά μου το χάρισε η  Μαίρη από το mary' s craft και την ευχαριστώ πάρα πολύ! Το βραβείο είναι αυτό




Σύμφωνα με το πρωτόκολλο πρέπει να σας περιγράψω   μια ιστορία απο μια έξοδο μου, ή απόδραση μου, που πέρασα πολύ ωραία !! 
Νομίζω ότι ήρθε την κατάλληλη στιγμή, γιατί μόλις σήμερα γύρισα από μια απόδραση μου στο Augsburg της Γερμανίας, πήγαμε με την μικρούλα μου στους παππούδες της που ζουν εκεί, ήταν τέλεια ...παίξαμε , γελάσαμε, ψωνίσαμε, φάγαμε , ήπιαμε και γενικά τα περάσαμε όμορφα ...όμορφα ...όμορφα!!!




και το βραβείο μου πάει 

στην Ευτυχία και στο υπέροχο blog της Δια Χειρός Ευτυχίας
στο υπέροχο blog xeirodimiourgies
στην Σοφία και στο υπέροχο blog της Οι δημιουργίες μου
στην Λευκοθέα και το υπέροχο blog της lefkotheacreations
στην Μαριάννα και το υπέροχο Blog της Art in Love

3 σχόλια :

  1. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Να είσαι καλά και να περνάς πάντα καλά όπου κι αν βρίσκεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια κοριτσάκι !!!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ για το βραβείο!! Σου ευχομαι παντα υπέροχες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...