Happy Jenny




Γειά σας....σήμερα είπα να σας γράψω λίγα πράγματα για την, 8 μηνών κορούλα μου, την Τζένη... το happy Jenny προέκυψε αφενός  επειδή είναι ένα χαρούμενο και χαμογελαστό μωράκι και αφετέρου επειδή είναι , σε ελεύθερη μετάφραση, το ονοματεπώνυμο της! Η Τζενούλα μου ήταν πάντα ένα ήσυχο μωράκι και δεν με κούρασε καθόλου!Της αρέσει να ακούει μουσική, να χορεύει και να τραγουδάει. Η πρώτη "λεξούλα" της ήταν το κα-κα και από χθες λέει και το μπα - μπα... για  μα-μα  ούτε λόγος !!! Σηκώθηκε  μόνη της στα ποδαράκια της πριν ένα  μήνα περίπου  ...και από τότε δεν βάζει κ...ο κάτω με αποτέλεσμα να   "τρώει" συχνά τα μούτρα της !!! Παίζει μέχρι τελικής πτώσης ...δείτε






happy jenny

happy jenny


happy jenny

happy jenny



happy jenny




Επειδή μας διαβάζουν γνωστοί, φίλοι, η νονά της, ο παππούς της, η γιαγιά της, και  ο θείος της που είναι όλοι τους μακρυά και θέλουν να μαθαίνουν διάφορα για την Τζενούλα...θα γράφω αραιά και πού για τα κατορθώματά της!

φιλάκια πολλά από μένα και την Τζενούλα.....



11 σχόλια :

  1. Καλημερα Ευα!!!! Στελνω ενα φιλακι στη γλυκια Τζενουλα σου !!!!!αχ με πήγες 21 χρόνια πίσω έχω και εγώ μια φωτογραφία του μικρού μου γιου να κοιμάται στην στρατούλα του.... Είναι μια πολύ τρυφερή ενότητα το happy Jenny και θα χαρώ πολύ να βλέπω και εγω τις προόδους της κορούλας σου και τις αλλαγές της καθώς μεγαλώνει !!!! Οσο για το μαμα πρεπει να κανεις ζαβολια και να της το λες συχνα για να το πει και πιο γρηγορα ....(χαχαχαχαχα) !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύα μου είναι πολύ γλυκιά η μικρούλα σου!! Να τη χαίρεσαι και να είναι πάντα τυχερή στη ζωή της!! Και με πολλή-πολλή αγάπη γύρω της... Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχχχχ σας ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσια....Εύη, δεν το ήξερα ότι πρέπει να της το λέω συνέχεια για να το πεί....ξεκινάω απο τώωωωρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκιά μου..έχεις όλη την ευτυχία σε αυτή την εικόνα...υπέροχη...να είσαι ευτυχισμένη και να την δεις όπως επιθυμείς..και αν θες μια ..τζουρα απο το ..αύριο..μπες στο μπλοκ μου να δεις το χαμό με τα εγγόνια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχη η μπεμπούλα σου!!! Να τη χαίρεσαι και να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!! Φιλάκια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. hi,
    thank you for following my blog ... where do you come from ... i can't read your blog :-(

    greetings
    ute
    www.benbinoblog.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι γλυκιά η μικρούλα !!!Να την χαίρεσαι καλή μου κι εσύ να'σαι καλά να την ανασταίνεις (μεγαλώνεις)!Φιλιά και στις δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σας ευχαριστώωωωω ...όλες πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καταρχην συγχαρητηρια για την κορουλα!! ειναι πανεμορφη!!! εχω και εγω μια δεκα μηνων και ειναι σκετος ταλιμπαν!!! αλλα πολυ το ευχαριστιεμαι!! εχουμε και την ιδια στρατα!! μονο που εγω το θεωρω ονειρο θερινης νυκτος να κοιμηθει εκει πανω!!!
    κατα δευτερον, συγχαρητηρια για το πανεμορφο μπλογκ!! επειδη ασχολουμαι με κατασκευες και ψαχνω τα σχετικα μπλογκς, να πω οτι ελειπε κατι τετοιο απο τα ελληνικα σαιτς!! το σκεφτομουν και εγω και μπορω να πω οτι με προλαβες!! ελπιζω να δουμε συντομα και αλλα tutorials αν και απορω πως προλαβαινεις!!! εγω μονο οταν κοιμαται μπορω να της φτιαχνω πραγματακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάχη μου σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια...να σου ζήσει και η κορούλα σου! Τώρα το πώς προλαβαίνω είναι μια άλλη ιστορία...από εδώ και στο εξής θα είναι ακόμα πιο δύσκολο...καθώς ξεκίνησα και να δουλεύω!!! Συνεπώς οι αναρτήσεις μου θα είναι λιγότερες...ΔΥΣΤΥΧΏΣ!!! Πάντως αν σκέφτεσαι να κάνεις κάτι παρόμοιο σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Φιλάκια θα περιμένω να σε δώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...