Παγκόσμια Hμέρα Kατά Του Kαρκίνου Του Mαστού



 Από το πρωί ήθελα να αναρτήσω κάτι για αυτήν την ημέρα ...μετά σκέφτηκα ότι αυτό το θέμα δεν συνάδει με το ύφος του blog μου...τελικά λίγο πριν αλλάξει η μέρα αποφάσισα να το αναρτήσω γιατί κατέληξα στο ότι ... αυτό το θέμα μας αφορά ΟΛΕΣ !

Breast Cancer



Με το θέμα έχω ασχοληθεί πολύ στο παρελθόν μιας και έχω σπουδάσει ένα παραϊατρικό επάγγελμα και το είχαμε ως θέμα SOS στις εξετάσεις, αλλά και επειδή είχαμε ένα περιστατικό στην οικογένεια μου. Έτσι έχω περάσει ατελείωτες ώρες στα βιβλία αλλά και στο internet για να ενημερωθώ όσο καλύτερα γίνετε  ...και όχι... δεν θα κάτσω να σας γράψω όλα όσα έχω μάθει ( δεν είμαι αρμόδια να το κάνω) ούτε θα κάτσω να κάνω αντιγραφή από άλλα site για το τι είναι ο καρκίνος του μαστού (όλες πλέον το ξέρουμε)...Το μόνο που θέλω να πω είναι ... ότι όλα όσα διάβασα και όλα όσα έζησα συμφωνούν σε ένα πράγμα...ότι η πρόληψη ΣΩΖΕΙ ζωές!!!


δείτε το παρακάτω video



ο καρκίνος του μαστού  αφορά εσένα , την μαμά σου, την κόρη σου, την εγγονή σου, την γιαγιά σου!Μας αφορά όλες !


2 σχόλια :

  1. Δύο φορές ήμουν ενα τσακ κοντά. Ευτυχώς πήγαν όλα καλά. Αλλά κάθε 6μηνο, τώρα κάθε χρονο κάνω κάτι καλό για τον εαυτόν μου. Στεναχωριέμαι που βλέπω κοπέλες να μην δίνουν σημασία λες και η αρρώστια σε προσπερνά!! Μπράβο που μας το θύμησες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δύο φορές? φαντάζομαι άγχος και στεναχώρια που θα είχες!!! εύχομαι να μην σου τύχει ποτέ ξανά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...