Το Σκουφάκι Της Ιωάννας...

Για μένα η μεγαλύτερη επιβράβευση για κάτι που έχω δημιουργήσει είναι το χαμόγελο και η χαρά που εισπράττω όταν το χαρίζω σε κάποιον!!!Χθες δώρισα ένα σκουφάκι στην μικρή Ιωάννα , αρχικά πίστευα, επειδή είχε λίγο ζέστη στο σπίτι, ότι θα την ενοχλούσε και θα ήθελε να το βγάλει...αλλά όοοοοοχι! Της το φόρεσα και ΔΕΝ ήθελε να το βγάλει...γεμάτη σκέρτσο και νάζι πήγαινε και το παρουσίαζε στους γονείς της...πόζαρε στην φωτογραφική και μετά ξεκίνησε το παιχνίδι φορώντας το μέχρι που της το έβγαλε η μαμά της. Όσο για την μαμά κουκουβάγια...δεν είχα καμία αμφιβολία ότι δεν θα της αρέσει!!! μάλιστα μου είπε ότι θα μου φέρει κι΄αλλο νήμα για να της πλέξω και σε άλλα χρώματα!!!
crochet baby hat

crochet baby hat

crochet baby hat

crochet baby hat

crochet baby hat




2 σχόλια :

  1. Πώ πω...είναι τέλειο!!! Εμένα δεν πολύ πιάνουν τα χέρια μου στο πλέξιμο κ πραγματικά με εντυπωσιάζει το αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώωωω...έχω μούρλα με το πλέξιμο, μου αρέσει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...