7 αλήθειες

Γειά σας....Παρέλαβα και εγώ ένα βραβείο από την pyroessa handmade και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!!! Με την σειρά μου τώρα, όπως ορίζει το παιχνίδι, πρέπει να μοιράσω και εγώ 7 βραβεία σε 7 καινούριες μου μπλοκοφίλες αφού πρώτα σας πω τις 7 αλήθειες μου....λοιπόν

1) Μου αρέσει η αλήθεια.
2) Μισώ το ψέμα.
3) Έχω γίνει πολύ πιο ευσυγκίνητη από τότε μου γέννησα την κόρη μου, και κλαίω με το παραμικρό.
4) Παρόλο που έχω 2 χρόνια που μένω στην Αθήνα ...δεν έχω προσαρμοστεί ακόμα.
5) Απογοητεύτηκα από το επάγγελμα που έχω σπουδάσει.
6) Φοβάμαι για το μέλλον μας.
7) Είμαι εθισμένη στο Internet, blogging.



  Kαι το βραβείο πάει....

1) Μπόμπιρες εν δράσει
2) ειρήνη χειροποιήματα
3) Smartmania
4) handmadeart2
5) Maria Proimaki
6) Decoupage addict
7) Eustathia's Art &Craft

Τώρα πρέπει και εσείς κορίτσια να παίξετε το παιχνίδι
να γράψετε 7 αλήθειες
και να μοιράσετε το βραβείο σε 7 μπλοκοφίλες σας!!!
Σας εύχομαι μια όμορφη Κυριακή
φιλίαααααα








9 σχόλια :

  1. Αγαπητή Εύα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο που μου χάρισες!!
    Να χαίρεσαι την Τζενούλα σου και όποιον αγαπάς!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!
    Καλή σου εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2
    ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύα μου σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες!! Σου εύχομαι καλή συνέχεια στο όμορφο μπλογκ σου και υγεία, ευτυχία σε σένα και στην οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύα μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου!! Είσαι πολύ γλυκιά!! Εύχομαι καλή και δημιουργική συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύα σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο κ έχω να σου πω το εξής δεν ξέρω τι σε τράβηξε στην Αθήνα, προφανώς η οικογένεια αλλά είναι μια πόλη που δεν είναι εύκολο να την συνηθίσεις ειδικά εάν έχεις μεγαλώσει στην επαρχία που τα πράγματα είναι ακόμη ανθρώπινα, οπότε μην σκάς έτσι χάλια όπως είναι εδώ όλοι σε λίγο καιρό να δεις που θα την κοανάνε από την Αθήνα με την πρώτη ευκαιρία...κι εγώ όπως κατάλαβες που έχω ζήσει όλη μου τη ζωή εδώ θα είμαι από τους πρώτους....γενικότερα με ότι έχεις γράψει συμφωνώ στο 100%...να χαίρεσαι το κορίτσάκι σου...φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρακαλώ κορίτσια...ελπίζω να το παίξατε το παιχνίδι , όσες δεν το έχετε παίξει ακόμα!!! Ευσταθία και εγώ συμφωνώ με όσα μου έχεις γράψει...μακάρι να έφευγα από Αθήνα ...αλλά! μακάρι το κοριτσάκι μου να μεγάλωνε σε μία μεγάλη αυλή με πολλά δέντρα και λουλούδια...μακάρι...μακάρι...αλλά!!!?? να χαίρεσαι τον γιόκα σου, που έχει και το όνομα του άντρα μου...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι κι εμείς τα ίδια λέμε με τον άντρα μου μεγάλη αυλή, πράσινο, ανθρώπινα πράγματα αλλά εδώ δεν προβλέπεται δυστυχώς...δεν θέλω να είμαι απαιδιόδοξη αλλά δεν βλέπω φως στο τούνελ...λοιπόν για να μην σε μιζεριάσω άλλο σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...